Öka tillväxten genom bättre samarbete mellan sälj- och marknadsavdelningen

 

I takt med att kundresan blir allt mer digital blir det kritiskt för både marknadsförare och säljare att få tillgång till uppdaterad kundinformation. Den behövs framförallt för att identifiera nya affärsmöjligheter. Effekten av ett starkt samarbete mellan marknads- och säljavdelningen stavas tillväxt. Läs mer om:

  • Varför synkade mätvärden är en av de viktigaste förutsättningarna för ett verkligt samarbete mellan försäljnings- och marknadsföringsavdelningar.
  • Hur samarbetet mellan försäljnings- och marknadsföringsavdelningar kan skapa en tydlig översikt över kundresan och hjälpa till att vinna över digitala kunder.
  • Hur intelligent teknologi kan användas för att säkerställa ett smidigt samarbete mellan försäljning och marknadsföring.

Ladda ner whitepaper

 

Prova bpm'online

kostnadsfritt i 14 dagar

Ja, jag vill prova bpm’online