bpm’online enda utmanaren i Gartners Magic Quadrant for Salesforce Automation 2018

 

Amerikanska BPM- och CRM-leverantören bpm’online, utses som enda utmanare i Gartners Magic Quadrant for Salesforce Automation 2018. 

Utdrag ur rapporten:

bpm’online

Bpm’online remains in the Challengers quadrant but with improved positioning, due to its customer experience scores from reference customers and improved execution. Bpm’online sales is a comprehensive SFA product that is underpinned by business process management functionality, enabling it to manage complex sales processes with ease. SFA is part of a bigger suite from bpm’online also offering integrated marketing and service functionality. The vendor can handle long and short sales cycles in both B2B and B2C sales processes. Bpm’online recently released an online marketplace of applications that already has hundreds of apps, some with one-click integration. Recent releases include new functionality in customer profile enrichment and case management tools, as well as mobile dashboards and Kanban boards for opportunities.
Strengths
  • Sales process modelling: Bpm’online’s core SFA capabilities are extended with a deep business process management capability, which means that multiple different customer journeys and sales processes can easily be modeled in the system.
  • Market responsiveness: Reviewers on Gartner Peer Insights have noted that bpm’online is very responsive to customer enhancement requests.
  • Customer experience: Reference customers gave bpm’online the highest overall customer satisfaction and experience ratings in this Magic Quadrant.

 

Ladda ned rapporten här

Läs mer och prova bpm’online kostnadsfritt här

 

För mer information, vänligen kontakta:

Lars Bång, VD ChessIT

lars.bang@chessit.se

073-914 97 02

 

Christian Sjögren, CTO ChessIT

christian.sjogren@chessit.se

073-980 97 01

 

Om bpm’online

Bpm’online är ett kraftfullt affärsprocessverktyg (BPM) och CRM-stöd på en och samma plattform. Det är ett processdrivet system för automatisering av marknadsföring, försäljning och kundservice som erbjuder möjligheten att snabbt och enkelt införa fördefinierade och välutvecklade processer. Företag kan därför på kort tid börja använda systemet i sin dagliga verksamhet. Systemet kan också anpassas utifrån specifika verksamhetsbehov. Resultaten kommer snabbt i form av en förbättrad kundupplevelse och ökad effektivitet.

De har tusentals användare världen över som uppskattar systemets engagerande interface som ger en användarupplevelse utöver det vanliga. Den är ren och fri från överflödig information och hjälper användaren att hålla fokus på relevanta uppgifter.  Bpm’online ger valfriheten att köra i Cloud eller att drifta själv.