bpm’online enda utmanaren i Gartners Magic Quadrant for CRM Lead Management 2018

 

Amerikanska BPM- och CRM-leverantören bpm’online, utses som enda utmanare i Gartners Magic Quadrant for CRM Lead Management 2018. 

Utdrag ur rapporten:

bpm’online

Bpm’online remains a Challenger this year. The vendor provides multichannel lead acquisition capabilities with landing pages, lead augmentation (including deduplication, identification and matching algorithms for data), lead scoring and qualification, lead process management, and lead nurturing, among other features. Bpm’online sells to midsize and larger organizations, offering both on-premises and cloud-based application delivery. It has a strong presence in several industries, notably financial services, high-tech and IT, professional, scientific and technical services (not including IT), and telecommunications. Approximately half of bpm’online’s customer base uses the platform for B2B2C processes, with the other half split between B2C and B2B use cases. .
Strengths
  • Overall capabilities: Reference customers give bpm’online high scores for its overall capabilities as well as the company’s lead management vision and roadmap. They noted that the vendor enables them to get up and running quickly and automate the full lead management cycle.
  • Product flexibility: Bpm’online’s offering combines BPM technologies with marketing, sales and customer service applications. This combination enables flexible configurations for designing, executing and managing business processes across teams.
  • Aligning marketing and sales: Reference customers noted that bpm’online helps their organizations align marketing and sales teams around the customer life cycle, facilitating information sharing and account growth.

 

Ladda ned rapporten här

Läs mer och prova bpm’online kostnadsfritt här

 

För mer information, vänligen kontakta:

Lars Bång, VD ChessIT

lars.bang@chessit.se

073-914 97 02

 

Christian Sjögren, CTO ChessIT

christian.sjogren@chessit.se

073-980 97 01

 

Om bpm’online

Bpm’online är ett kraftfullt affärsprocessverktyg (BPM) och CRM-stöd på en och samma plattform. Det är ett processdrivet system för automatisering av marknadsföring, försäljning och kundservice som erbjuder möjligheten att snabbt och enkelt införa fördefinierade och välutvecklade processer. Företag kan därför på kort tid börja använda systemet i sin dagliga verksamhet. Systemet kan också anpassas utifrån specifika verksamhetsbehov. Resultaten kommer snabbt i form av en förbättrad kundupplevelse och ökad effektivitet.

De har tusentals användare världen över som uppskattar systemets engagerande interface som ger en användarupplevelse utöver det vanliga. Den är ren och fri från överflödig information och hjälper användaren att hålla fokus på relevanta uppgifter.  Bpm’online ger valfriheten att köra i Cloud eller att drifta själv.